Dette arbeider me med

Hjelmeland kommune arbeider med mange ulike små og store oppgåver i samband med digitaliseringa, både internt i kommunen og ut mot våre brukarar.

Mellom anna arbeider me med:

  • Digitaliseringsstrategi
  • Ny heimeside
  • Chatbot (d.v.s. chatte-robot på heimesida, som hjelper brukarane å finne rett informasjon)
  • Kvalitet på heimesida / Klart språk
  • Digitalisering og offentleggjering av historisk eigedomsarkiv
  • Live-sending av kommunestyremøte på Facebook
  • Elektroniske skjema (med oppslag mot folkeregister/einingsregister)
  • Automatisk arkivering av skjema og standarddokument
  • Mottak av Ebyggesøknad
  • Digital utsending av faktura
  • Mi side (Min side) - nasjonal felleskomponent
  • Byggesaksdialog i kart (følg byggesaka di i kartet)
  • Velferdsteknologi
  • Ipad og digital læringsplattform i skulane
  • Chatbot på intranettet, (som hjelper dei tilsette å finne rett informasjon)
  • "Digi-hjelpa" - Etablering av lågterskeltilbod for å heve den digitale kompetansen i befolkninga
Wictor Juul
Rådmann
E-post
Telefon 488 98 353
Kirsten Hansson
Arkivleiar / Spesialrådgjevar digitalisering
E-post
Telefon 404 39 005